maandag 12 september 2011

AstroChakra Tabel

Hierbij mijn astrologie & chakra tabel, die ik zelf heb gemaakt, voor vragen, of een meer uitgebreide uitleg bij jouw horoscoop kan je reageren onder dit artikel (door op reacties te klikken), of kan  je me mailen!

De R staat voor: Bevestigt door middel van klank en Resonatie, deze informatie heb ik mogen leren bij de mensen van Ohmpunctuur.

Ook niet onbelangrijk, Saturnus hoort niet bij de Kruinchakra, maar wel bij het sterrenbeeld waterman.

En als laatste puntje, planeet VENUS op het gebied van frequentie verbonden met het 3e oog, ik vermoed dat dit is omdat je via het 3e oog naar kan kijken door bril van onvoorwaardelijke liefde. Maar dit is slechts een vermoeden ;)
En hier is ook hier is een Engelse Tabel gebasseert op de vedische astrologie
Zoals je kunt zien lopen de tabelen precies in elkaar over, deze tabel geeft dus heel veel extra informatie over mijn eigen tabel.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten